renault, clio, samochody, tuning renault, clio, cars, tuning renault, clio, araba, tuning renault, clio, cars, tuning renault, clio, auto, tuning renault, clio, autos, tuning renault, clio, voitures, le tuning
     Najwięcej informacji o Renault Clio w polskim internecie!
  powrót do głównej


renault samochody renault cars renault araba, tuning renault cars renault auto renault autos renault voitures
Renault Clio 1.2 a konkurencja segmentu B

Clio oferuje najmniejszą ilość miejsca wśród testowanych aut, chociaż z długością 3,77 m nie jest najkrótsze. Wyższych osobników denerwuje szczególnie mała przestrzeń nad głową i na nogi. Krawędź załadowcza przebiega nisko (66 cm), kanapa tylna jest dzielona, a siedzisko da się dziecinnie łatwo całkiem wyjąć. Przeszkadza tylko stopień powstały w przestrzeni bagażowej po złożeniu siedzeń. Fotel kierowcy poprawny, mamy do dyspozycji regulowaną tylko na wysokość kierownicę.











Miękkie zawieszenie śmiało pokonuje przeciwności asfaltu. Nawet dopuszczalne 460 kg nie wytrąca Clio z równowagi. Mistrz dbałości o bezpieczeństwo (4 airbagi i ABS). Cena adekwatna do wyposażenia.





Podsumowanie

Kolejność w punktacji drugiej części porównania udowadnia, że o doborze auta nie może decydować jedynie dobry i mocny silnik, emocje czy układ jezdny. Pierwszą pozycję zdobył Citroen C3, który oferuje sporo miejsca we wnętrzu, ma również dobrą cenę i wyposażenie. Na drugiej pozycji uplasował się rynkowy przebój, który potwierdził swoje zalety - Skoda Fabia. Tuż za nim znalazł się model znany od lat - Clio.




Równoległą ocenę otrzymał także Fiat Punto. Świeżutki Seat Ibiza reprezentuje dobry poziom, ale cenę ma za wysoką. Także VW Polo, który za każde dodatki każe sobie dopłacać. Toyota, Opel i Peugeot zajęły równoległe miejsca. Debiutant - nowa Fiesta - ma niską cenę i poprawne nadwozie, ale niemal całkowicie pozbawiony jest wyposażenia. Stąd ostatnia pozycja.

źródło: Auto Świat, Nr 38/2002, Porównanie 10 aut segmentu B (cz. 2))

Renault Clio II
» Dane techniczne, silniki, wyposażenie, kolory (1999-2004)
faza 1
» Clio 1.4 16v
» Clio 1.4 16v, Skoda Fabia
» Clio 1.4 16v a inne w klasie
» Clio 1.4, Skoda Fabia, VW Polo
» Clio 1.6 16v
» Clio 1.6 16v, Seat Ibiza
» Clio 1.6 16V, 1.6 Si
» Clio 1.9 dTi, Fiesta, Corsa, Polo
» Clio 2.0 16v
» Clio 2.0 Sport i 24 szybkie auta
» Clio 2.0 16v opinie
» Clio 2.0 16v zapowiedź
» Clio 3.0 V6 szalona tradycja
» Clio 3.0 V6 Trophy
» Clio II raport z jazdy
» Clio II opis modelu
» Clio 1.2 RTE test Euro NCAP

faza 2 i 3
» Clio 1.2 a auta segmentu B
» Clio 1.2 16V Expression
» Clio 1.2 16V test spalania
» Clio 1.2 16V, Peugeot 206
» Clio 1.5 dCi 68, Citroen C3
» Clio 1.5 dCi 82
» Clio 2.0 16V diabelska jazda
» Clio 2.0 16V, Seat Ibiza
» Clio II faza 2, opis
» Clio II faza 2, opis (2)

- Clio 1.6 8V z nitro
- Clio V6 '01 (nology.com)
Informacje o stronie
WebPage by renaultclio.pl (2000-2016)